selamat tengah hari Ahad sume!! ayark! bangun2 tido tadi belek cermin dan teperasan mate bengkak, muka sembab. penyeknye~~!
)-,-(

mungkin disebabkan semalam tido beserta pemikiran yg bukan-bukan sehingga berlinang air mata pastu kendian mungkin posisi tido yg suke sangat menyembam ke bantal takpun menutup muka dengan bantal busux itu membuatkan muka pu3 jadi penyek hari ini!

[credit picture]

hari ini bangun dengan semangat yg baru. kata-kata semangat dari Cik Myza Ali supaya jgn takut dengan kehilangan membuat pu3 akan berusaha kuat utk menjadi kuat dan tough menghadapi detik2 sukar yg mungkin akan terjadi dalam hidup pu3.

en.api juga selalu mengajar pu3 agar jadi kuat.kata-kata beliaw yg berbunyi "jika Allah tarik seseorang itu dari kite, maknanya Allah nak memberi yg lebih baik lagi untuk kita". pu3 tak jangka pu3 akan tersenyum instead of nanges bila en.api tuturkan ayat itu. mungkin sebab hati pu3 mengiyakan kenyataan itu. Jika sesuatu yg berlaku bukan mengikut plan yg kita rancang kita sepatutnya lebih lagi bersyukur sebab ia berlaku mengikut rancangan/ ketentuan Allah. dan ketentuan Allah adalah sebaik-baik keadaan.

jadi marilah sama2 kita menjadi kuat.even pu3 tak boleh janji utk tidak menangis, namun pu3 cuba berusaha utk menjadi kuat keseluruhannya, jiwa, iman, pendirian...

[credit picture]
so, cheer up!
yihhhhh silap gambo!



[credit picture]
okeh, cheer up & be happy! smile owes yeah.






p/s : tetibe terjatuh suka dengan lagu Sayang dr Taxi Band di blog Cik Miza. harus dengar lagi-lagian dong. neway thanks sebab sudi singgah di blog kecik pu3 ini :)

Leelou Blogs

4 berbalas bebel ::

myzaali said...

muke baby tu garang sgt ah...hehe..
takut lak.. hehehe..

mediyla said...

kan?kan? haha brutal abis. tak dapat susu la tu~ ;p

basikal said...

heh tk dpat susu..haru je ayt

mediyla said...

haha budak2 ape lagi yg nak, susu la..heeee :)