Misi hari ini ialah merebut mendapatkan Kuih Keria Gula Merah @ Gula Melaka di Bazar Ramadan Taman Seri Cempaka nearby Melaka Sentral~~! Kawan2 cakap memang sedap & tip top makcik tu buat..so kene try~!

Dulu pergi sekali tapi kuali dah licin..kali ni nak pegi awal ckit..sebab gerai makcik tu memang jadi tumpuan ramai & cepat je licin kuih keria beliaw..tambahan pulak pu3 memang tak pernah makan Kuih Keria Gula Merah ni, selalu gula biasa jer..so, ade sedikit keinginan di situ~meh kita tgk nasib harini baik ke tak~~~ ^_^

credit tu cik blogger di atas kerna mempublish gambar kuih keria gula melaka yg sgt yummy~!

*update *

berjaya beli kuih keria~! kui 4:30pm dah terpacak depan gerai makcik tu..beli sekali RM4..tak agak2 betul..tapi nasib baik memang sedapppppppppppp~!


2 berbalas bebel ::

afraliza said...

dpt tak? sedap?

mediyla said...

hehehe..baru update td..
dapat2~!sedappppp~! :)))