salah satu azam tahun baru 2011 pu3 mahu kurus & sheksi seperti Kim Kardashian
hoh! niat awal2 dah salah..ade ke nak kurus sebab nk sheksi..patutla tak kurus2..

oke2 perbetul niat


azam tahun 2011 pu3 mahu kurangkan berat badan agar lebih sihat & segar supaya boleh terus berkhidmat utk keluarga, nusa & bangsa.

jadi, pertamanya, utk menjadikan azam itu satu kenyataan, pu3 telah memulakan diet kurangkan pengambilan karbohidrat dalam menu seharian..dalam kes pu3 ni, kurangkan pengambilan nasik dahulu..ini pagi2 nasik lemak, tengahari nasik berlauk, malam nasi goreng pulak. hari2 macam tu..abeh mane tak tembun serupa doremon!..paghah..paghah..

diet kurangkan-makan-nasik bermula Rabu lepas. tapi byk jugak pu3 terbabas menelan nasik lemak ketika pagi..tak tahan la. kelabu2 mata pu3 ni tgk bebudak opis pu3 tu mkn..nanti tak ikut join pegi bekfes tertinggal pulak gosip2 terkini..so kene la pegi berkfes jugak kan..takpela..takpela..warming up dulu sebelum masuk 2011 kan?kan?

keduanya, pu3 bercita2 mahu memulakan aktiviti berjogging.. Housemate, Cik Alina & Soulmate En.api akan turut serta sekali dalam kempen 'Kami Mahu Sihat' ini. sejauh mana kempen ini akan berjaya??kita nantikan! tapi harap2 la berjaya..nanti nk kawen tahun depan kene la sheksi, eh sihat!

so, bila nk berjogging kenala beli kasut jogging baru. pergila pu3 berkobar-kobar membeli kasut dgn en.api sebentar tadi.

tema kami biru

itupun dalam masa nk membeli sempat jugak gado-gado getis ngn en.api.. pu3 ni mulala dah buat pe'el ngengada nak kasut ratus-riban dan tak reasonable. bila en.soulmate nasihat terus buat muncung sedepa. sampai merajuk en.soulmate!

heee sorry ye en.soulmate..saye dirasuk Hantu Kak Limah kot tadi, itu yang sampai begitu sekali pe'el-bebai nye. tapi saye dah insap kan?kan? tak jadi beli kasut ratus-riban kan?kan? dah belanje waffle + ice lemon tea kegemaran kan?kan?

hehe


merajuk makan McFlurry sorang-sorang

muka sedih tak kene pujuk dgn pu3

merajuk ahh!takmo pujuk sudah!


ohh dah masuk 27hb Disember 2010

Happy 3rd Anniversary
My Dear Soulmate


"On this anniversary, we may not have wealth, but we do have each other and that is worth more than anything in the world"

Luvya~



p/s : ish-ish tetibe teringat part citer Hantu Mak Limah balik Rumah.. terngiang-ngiang pulak lagu 'enjit-enjit semut'...wuuuuuuuuu seram!



Leelou Blogs

2 berbalas bebel ::

aszzxena said...

good luck babe. i 3 hari cirit birit. langsung xboleh tinggal rumah asyik nk ke toilet jer. huhu xboleh p aerobic. =(

mediyla said...

boleh tak i cakap "dats goood!!"

hee yelakan membuang kan bagus.. buang toxic dan juga lemak :))