dua hari ni sibuk mengisi masa lapang menonton jdorama yg dipinjam drpd Cik Alina
Yasuko to Kenji
speaking London-nye Yasuko and Kenji



tgk dari cover DVD mcm cerita kelakar semata-mata yg bakal buat org krem otot perut sebab terlebih gelak utk setiap episod.tapi rupanye disebalik komedi, ade terselit kisah2 yg menyentuh hati mengenai hubungan kekeluargaan antara adik & abang yg sgtttttttttttt suwit & beremosi..

pu3 dah tgk sampai episod 4 dah dan tiap2 episod mesti ade time leleh2 sedih. nanges tau sedih tgk kasih syg sorang abg yg teramat sgt kat adik perempuan beliaw walapun kat luar gangster abis! terketar2 bibir ni bila tiba part syahdu-syahdan~!

HIME!!! anda bertanggungjawab terhadap kehilangan air mata berharga pu3!
(Hime panggilan manja pom-pom Cik Alina..hehe)

btw ni nak sambung balik tgk drama nih.. tgk dlm kotak ade 2 DVD je..supposed bkn ade 3 ke Cik Alina.. mane ek?

pu3 , xoxo

Leelou Blogs

5 berbalas bebel ::

afraliza said...

dila join contest..

http://allaboutciklelayang.blogspot.com/2010/11/contest-mata-menawan_26.html

mediyla said...

erk?? macam tak layak je.. jom join saje2 together2 jom~! :))

alina neko said...

ahahah~ cik dila!!! cd3 ade dlm laptop ime~ adesh, ritu nk balik sgt terlupe plak nk kuarkan~~ nnt ime bg eh~~ eheheheh~
best kan cite de~ ^^

mediyla said...

hehe yeke..takpe2 yg cd 2 pun tak abih tgk agi..best2 citer nih!
paling suke bile time kenji jerit "yasukoooooooooooo!!" gema abis!

alina neko said...

ahahahah~ kan kan kan~~
sgt cool ade abg cam ni~ tp seram pon ade~~ ahaha~