hoh berjaye gak membebel dgn tenang..dr smalam nk membebel tp niat suci murni tu terhalang ngn kehadiran adik2 'kesayangan' yg sibuk belagak mcm abg..suke-suki je rampas laptop..hish ape punyer adik..kalo syurga pun di tapak kaki kakak, mmg dah ku suruh2 die manicure-pendicure kan..huhu.. tp ade 1 perasaan jeles yg tesemat, nape ek, sume adik2 ku tumbesaran mereka berjaye..kadar ketinggian bekadaran ngn umor..(berat taley sebut..sensitipp..wuuuu daku makin tembun!! realiti!)..kalau dulu, besh je diorag pu3 luku 2-3 das..tp skang..pu3 ni dh paras bahu bagak diorg tu je..hmmm xpela..walaupun kelihatan ketot dr diorg, kuase anak sulong ttap pu3 pegang..berani nk gugat, sumpah jd pinggan!

dah2.. tinggal kes sumpah2 nie..act tujuan utama nk mami jarum kesah ala2 mr & mrs smith kat area umah pu3 nie..tp mereka2 ni blum lg disatukan secare sah oleh tok kadi.. family xsetuju.. keturunan berbeza kot..yela..dok kampong ni, kes2 kawen campur ni kurang so sape2 yg terlibat ngn kesah chenta camni, kene byk2 besabo sbb dugaan mmg kuat..jgn le korg rase nk sepak org yg usha pelik seolah2 korg mempunya tanduk unicorn di dahi memasing mase berjalan berduet kat pasar malam nnti..anggap je tu salah satu ujian berchenta korg..hoho..jd dr love sekejap..

tp knape nak panggil diorg mr & mrs smith??knape x romeo n juliet, laila n majnun xpun siti nurhaliza n dato k?sbbnye pu3 dgn jaatnye telah berjaye skodeng aktiviti becakaran mereke..hush bkan cakar2 manje, yg tu kalo usha wat rabun mate jer..ni pergaduhan besar ala2 para ketua assassin yg sebok masuk gelanggang nk rebut juara WWE yg hadiahnye grenade bom 10peti!..mule2 buat xnmpk je tp lame2 macm besh lak aktiviti skodeng tuh..

rentetan kejadian: dimulekan dgn aktiviti tenung2 garang konon masuk pertandingan muke sape paling hodoh, kemudian disusuli dgn aktivi yg lebih extreme pabile tgn kaki mule dh lepas dr bedungan..kesian tgk si minah tuh..hmmm malas nk komen byk2..meh pu3 letak gambo je..jgn xtaw,aura mamapaparazi pu3 mmg kuat..camera sentiase di tgn..hoho...jeng-jeng-jeng.. ups selom tu, bdak2 bwh 12 thn kene mintak bimbingan ibu bapa dulu kalo nk usha gambo2 nie..agak tragis..jgn nk saman pu3 lak bile tumbesaran korg terganggu lalu menjadikan korg sorang psycho yg kronik bile besar nnti..huhu!


Dilaporkan oleh : pu3 karam sink


pabile aktiviti tenung hodoh berakhir, si jantan berbulu melompat menjerit haiyak!! ala2 sandy lam citer spongebob lalu mempraktikkan aksi2 vampire yg mungkin penah di tontonnye dgn membenamkan gigi kuning itu di bahu minah yg kesian tebabit..pela nasib ko dpt balak ganaz gtu.. pu3 kesian..


aktiviti diteruskan lg pabila tiada tindak blas dr pihak si minah kesian yg kelihatan tdak beruapaye dlm menagkis jurus2 yg dihidang si jantan berbulu..apsal ko xcabut je bulu2 die tuh n tinggalkan kawasan botak yg besaw di bdan beliau..salah satu jenis serangan what...


haish apesal lain mcm je kedudukan wrestler2 kite nie..dah2 malas nk komen byk gambo nie..mebi berlaku adegan CPR sbb si minah tu mengalami kegagalan pernafasan akibat pencemaran bau dr jantan berbulu terbabit..mebi... sile berfikiran suci ok..


ape kes nie??hui, giget kat laen taley ke? hape ko ingat tu apam balik ke..tulon jgn curik adegan suami isteri utk dipraktikkan di khalayak ok..pade yg bwh 12 tahun, korg berdoala korg xjadik psyco bile besaw nnti..pu3 dh warning awal2 yg adegan tragis lg bengis byk lam entry kali nie..


si jantan berbulu : hamek kau! aku tokak kepala!
si minah yg kesian : tulon2..maen2 kepale aku pantang k..aku repot ketue kampong~~wuuu


korg perasan x muke minah tu bleh senyum lgi..ape die hingat besh ke kene wrestling mcm tuh.. xpun saraf yg berfungsi menjage otot2 bibir die dah out of service..xpun die dah sewel kene canai..xpun xpun.. dah2 dr td xpun..kepoh betui..nexx pic!


haa itu dia!!..muke kegananasan si jantan tebabit..pu3 rase mase gambo ni di snap si jantan ni dah tau ade org tgh skodeng aktivi wrestling diorang..sbb tu dgn pantas die tutop mulot minah tuh smbil merenung tajam mencari kaki2 skodeng xbertauliah spt pu3 nie..hush mase ni, tutop camera, cabuuuuut!!

korang kalo dh jadik kekasih nnti jgn nk mandai2 ajak pakwe or makwe korg wrestling.. burok benor kalo kantoi cenggini..ramai lg org2 kat luar sane yg bijak menskodeng aktiviti2 terlampau korg cam pu3 nie..so berhati2~~~

erm..tp rase nk tukar gelaran lerw..mr & mrs smith xseswai sgt kot..rasenye shrek ngn pinses fiona lg matching..xpun the beast n the beauty..tp minah tu xdele beauty sgt..hmmmm..pikir..pikir...ade pendapat??

setuju x pu3 kate keturunan diorg berbeza..haaa kan pu3 dah kate..k chow!









3 berbalas bebel ::

APi-aPi said...

pengajaran kepada budak melayu yang berlumba nak buat video 3gp sendiri, last2, bapak sesak napas sebab anak dara dia jadi heroin.

saye kerink said...

hahah! cite ney mule2 gempaq.
ingt manusie btol.
last2 cite psl kucin n babi doll ja.
dodowl2!
mkck pu3 ney kwat berimaginasi towl. ;]

mediyla said...

ya..disamping begelak ketawe ade maksud tesiratnye..para remaje, kalo nk jd hero or heroin, jgn amek jln mudah wat video baek punyer sendiri.. gi la casting kat ahmad idham ker.. afdlin shoki ker..xpun yusop haslam..

huhu..

hehe..i mmg kuat berimaginasi pun.. walapun bkn lefthanded tp kretip gak what.. :p